Sørens blog

Wednesday, July 12, 2006

Siden sidst.

Siden sidst jeg har skrevet her i bloggen, er der sket meget. Faktisk så meget, at jeg ikke kan huske så meget af det jeg har lavet. Men jeg har da fået sommerferie, som jeg nyder fuldt ud. Jeg har ikke lavet så meget endnu. Har bare været hjemme og slappet af. I går var jeg dog inde i biografen for at se Pirates of the Carribbean 2, som var rigtig god. Jeg mener vidst at det var på præmieren, men er ikke helt sikker. Hvertfald var der helt fyldt op i Randers Granteater (egentlig en meget dårlig biograf, men det er den eneste der er i Randers). Det var meningen at min ven og jeg skulle sidde på næst forreste række, men da min ven var kommet til at lave en fejl, da han bestile billetterne, fik vi med held to endnu bedre pladser på bagerste række.

Jeg skal til Italien om få timer, som jeg ikke gider, så jeg er ikke til at få fat i den næste uges tid.

Hej hej.

5 Comments:

Post a Comment

<< Home