Sørens blog

Tuesday, November 28, 2006

Endelig.

Endelig blev tiden hvor jeg fik lysten til at opdatere min blog. Min blog har været død i mange måneder, og jeg synes nu, at det er ved at være på tide at opdatere den lidt.

I mine ældre indlæg skriver jeg en del om World of Warcraft. På det tidspunkt er jeg i et lavt level (lowbie o_O), og til dem der er interesseret, kan jeg fortælle, at jeg for omkring to måneder siden kom i level 60.

Ellers har jeg næsten lige haft projekt, men har dog endnu ikke fået karakter for det. Generelt har projektugen ikke været særlig god, og jeg føler ikke, at det min gruppe og jeg har afleveret er tilfredsstillende. Fremlæggelsen gik heller ikke så godt. Den ene jeg var i gruppe med skulle huske at tage sin bærbare computer med, da vi skulle vise noget flash (ingen af skolen computere har et flash-program instaleret). Men selvfølgelig glemte han sin bærbar! Så vi måtte stå og fortælle det hele uden noget at vise frem. Det trækker sandsynligvis ned i karakteren, da vores fremlæggelse blev kedelig.

Hej!

2 Comments:

Post a Comment

<< Home